terima kasih sudi follow blog ni =)

see me on instagram

Instagram

mai click ni tgk apa ada =)

Monday, August 13, 2012

iftar w my gurls at restaurant village view (12/8/12)

kali ni nk cerita pasal berbuka bersama my gurls kt restaurant village view Bangi. hehe. last week berbuka bersama kengkawan, this week sume busy sbb ade yg da balik kg nnt. almaklumlaa raya bakal tiba ahad ni. alhamdulillah semua ade iftar kali ni. mcm tahun sebelum ni, ade yg xde. kali ni terbaikk wokk ! hehe... semua dtg berasingan. yela kali ni semua bwk pasangan masing2.  aku, pyka, deen, su, nashy boleh dtg awal ? ahha.








semua gila camera. time ni tggu yg lain. melah, mohsen, amin, fit, bella and omar. bosan tggu kul 6. kami pn sempat laa bergambar kejap. haha. burn ngn pejal pn time ni baru sampai. byk gila mulut si burn ni. kecoh 1 restaurant di buat nya, ahahha.



after berbuka time ni semua. tgk, semua ade kn. hehe. hehe. muka semua sbb kekenyangan. habes sekor ikan. haha. time ni tggu AA dtg. lambat sgt dia dtg. habes da makanan. terpaksa la aku oder goreng2 tok dia. paling lewat skli dia laa. sbb kata nya dia salah tempat. patut kt bangi, tp dia g kt kajang sana. cian diaa, tp time tu ape aku peduli. hati tgh sakit kan. sabtu bergaduh teuk, mmg la aku buat xtaw je ari ahad ni. haha. walaupun marah teramat sgt, aku stiill ade sifat kesian kt dia, hee



da nk balik. hehe. sempat bergambar gara2 nk tggu org lalu mnx tlg amek gambar kami reramai. time ni AA da smpi. duduk dlm 15 minit mcm tu semua gerak balik. makan pn xabes. suruh makan makan sikit je. bajet dia nk marah aku. haha. tgk dia dtg cm nk bergaduh je ngn aku. haha. tp aku xpeduli tu semua sbb aku xsalah ok. hehe. and lastlyyy




ade jgk org amek kn kami reramai. thank you pacik. yeke ? ahha. 1 je yg full. lagi 2 ni, omar yg amek kn. hehe. maaf laa pict xbp nk cntik sgt sbb pecah laa. time ni melah da balik. huhu. xsemua ade sgt. so sad. but its ok laa. asal kn dia ade time berbuka td :) 




oke, no komen la pict atas ni kn, sbb aku de cte td time ni kn bergaduh, muka masing2 time dia dtg mcm ape je. haha. and lastly muka tersenyum mcm xde pape. haha. depan kwn and depan camera je. dlm kete korg taw ? haa. hahah. haha. walaupun lambat, thank you sbb sudi join kami and bg masa ckit berbuka ngn aku bang. we all really appreciate cz u attend iftar :) ILOVEYOUSOMUCH !



thank you guys cz sudi baca blog ni yg xseberapa. hehe. hope enjoy laa ehh. klu ade yg tersalah kata harap di maafkan. ehh, seblum terlambat, SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN..
ikhlas from me : OUH ELLA :)