terima kasih sudi follow blog ni =)

see me on instagram

Instagram

mai click ni tgk apa ada =)

Tuesday, May 14, 2013

sebelum terlambat......

hello readers semua, lama xbebel kt sini. berhabuk da sini. busy la nk final exam ni. huhuk. kali ni nk cerita pasal kami. btw, happy belated birthday and mother's day to my mama. huhuk. sponser kek kami adik beradik. mama belanja makan. happy smpi mama menitis kan air mata dia. malu ke or sbb terharu aku pun xtahu. itu pun adik aku bgtao mama menangis mlm tu. huhuk.

mungkin mama malu mayb. sbb kami celeb kt kedai. mmg keliling ramai org. hahha. bukan selalu pun. kekedang je. setahun sekali je mama. seronok happy semua ada laa time tu. hehek. ok, esok nya kami ke wedding anak ayah and mak, aku ni byk mak ayah abah. hahha. kecik ramai sgt yg menjaganya. ok, wedding tu kt precint 18, putrajaya. so, memandangkan itu anak abg kpd ciktam, mandak sume pun ade laaa.

yg ade pun adik aku yg last je. adik aku second last keje. pict mmg byk tp malas nk copy kt ipad tu, so ade yg ni je. sepupu aku kaklong pn ade skli time ni. sbb malas kan. hehehe. ok after wedding ni kami balik uma kt precint 11. lama kut xbalik. bersepah rumah sana. berdebu. balik pun sbb lama da xbalik sana. so time untuk kemas uma. 
selesa sikit lepas kemas uma. mmg sgt selesa. mlm tu mandak ciktam sume tdo uma precint 11. mlm tu sempana hari ibu, aku blnje sume makan. makan besaw sume mlm tu.






thank you semua. ini saja cerita nya. bye
XOXO