terima kasih sudi follow blog ni =)

see me on instagram

Instagram

mai click ni tgk apa ada =)

Wednesday, August 14, 2013

selamat hari raya aidilfitri 2013

masih belum terlambat lagi nk wish selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin. arini genap seminggu kita beraya. mana yg masih beraya tu igt la ye kesihatan perlu jaga jgk. mkn tu igt2 sikit, heheh. mana yg da start bekerja, selamat bekerja ok. arini aku da mula bekerja. mood beraya tu masih ade. tp xbyk mcm tahun lepas lepas. almaklumlaa da besar kn. mmg mood raya da xde laa. lain la masih sekolah lagi. cnfrm mood raya tu ade smpi skg.


xde picture bersama ngn family pagi raya, xcukup korum :(

raya tahun ni aku beraya dekat kl gombak je, patut balik melaka. tp sbb nenek ade kt kl. so raya kl laa. lagi pun adik aku ida keje raya pertama ngn kedua. raya ke tiga baru dia cuti. raya ke-3 baru balik pahang kuala lipis. raya ke-2 ritu bosan dudk rumah jadi aku ajak mia p tgk movie. berdua je. mula plan nk tgk conjuring or percy jackson. last smpi ts movie smurf yg di layankan nya. tp bets jgk cte nya. lawak hahaha. mmg gelak sbb comel. alihan bahasa malaysia. hehe. serius comel. lepas movie, malam p jumpa ehemehem. hahah. elok happy dpt jmpe lastly dia spoil kan mood plak. tukar jd sakit hati., erghh !!!

raya ke-5 kami da balik kl. sbb patut selasa aku da mula keje. tp aku malas lagi nk keje amek cuti rabu baru masuk keje. hehe. sbb mood cuti masih berbaki lagi ni haa. smpi hari ni lagi mood nk cuti kut. masih teringat bantal busuk sume kt uma tu. hahahah. plan nk berambut pendek da lama da. hehek. lastly smlm pendek kan lagi rambut ku yg sememang nya da pendek. hehehe. nahhhh taraaaaa.............


after cut kan. bukan amin selesa lagi kepala aku. terasa mcm ringan sgt. hahahah. mcm anak cina pun ade da ni. xtaw la kene ke x ngn muka aku bila rambut pendek ni. hehe. but naiss laaa. hehe. puji diri sendiri pulak. ok la xtaw lagi ape nk share. gambar pun xde nk diceritakan. hahah. nk tgk gmbr byk2 p tgk kt INSTAGARM ok. search OUHELLA.

salam lebaran aidilfitri ikhlas dari hati :)