terima kasih sudi follow blog ni =)

see me on instagram

Instagram

mai click ni tgk apa ada =)

Wednesday, October 24, 2012

bukit merah laketown resort part 2

hello my reader. see u all again and again. hahaha. ok, kali ni nk cerita pasal part 2 plak. ari sbtu 20/10/12. family day JKR WORKSHOP KL. agenda arini theme park. acara sukaneka family. hehe. kli ni aku group ngn ayah TEAM BLUE. mama lain ida lain and mia pun lain. kali ni ade 4 group. sporting abes la dorg sume. ank2 kecil pun sporting gilaaaa. budak2 klu jmpe air mmg la mereka lagi seronok. sepanjang kami kt sana, kami bertiga je.. haha. xjoin pun dgn budak yg lain. sbb xde kwn n sebaya kami. ade pun baya mia -,-'



masuk taman tema tu pukul 10. dorg bg sejam je untuk main2 dulu. tepat pukul 11 kene berkumpul kt pondok untuk acara sukaneka. ok la, aku pun ajk adik2 aku jln2 dlm tu tgk ape yg boleh kami main dlm masa sejam tu. nk naik gelongsor tu, skli kene tegor, dik ni untuk bawah 12tahun. haha, aku gelak2 cepat turun takut malu ngn abg2 driver ofis mama tu. ahha. nasib baik xduduk lagi ok. rupa nya aku xpusing abes lg dlm taman tu :( aku pusing dekat area budak2 punya je. hm hm :( sgt sgt kecewa ok.




nmpk x ? sempat ok kami post. haha. tgh syokk laayn wave, tetiba ade brade ni dtg nk snap pict kami. ok laa. skli tgk cunnn pulak tu yg kami pun beli. hehe. bukan selalu pun kn. kt sunway pun xde lak aku nk amek mcm ni. haha. kelakar pulak bila igt. ok, acara sukaneka dimulakan dgn acara kanak2 dulu. hehe. 3game yg ade kutip guli dlm air, kutip bola pingpong terapung and isi air dlm botol. game yg selalu untuk budak2 kn kn ? after game dorg, game kami pulak. hehe. excited nokk :)

game kami isi air dlm tong drum, tarik pelampung and jaga2 telur. haha. kelakar kan nama game dia. tp game yg agak senang jgk laa. mcm game 1st ni, kene tutp lobang2 yg ade kt tong tu. isi air smpi penuh. game ni team bleu 2nd place. game 2nd tarik pelampung tu cm biasa la kn. game ni team blue 3rd place sbb team mama main tpuuuuu. ehh buakn team mama je, team lain pun byk main tpuuuu. jaga2 telur tu belon kene jaga jgn smpi pecah or jatuh. game ni team blue 2nd place. yeayyyyy ! hahahahah

tepat je game kami abes, 12pm time for lunch. erghhh ! kemon kami da lapa sgt. hahah. haha. turun air mmg lapar la kan. sume kebulur smpi makan bersila kt bwh. budak2 sekolah tgk je. ehh peduli ape kami da lapar. ampa yg salah table ok. hee. hari sbtu ramai sgt dtg mndi mnda time tu. hee. ok, selesai la aktiviti untuk ari ni. ehh, belum abes lgi oke. hehe. ptg kang pukul 3 ade rehearsal untuk penutup family day tahun ni. hheee. bajet nk terus kan main tp xlarat sgt sebab da bp hari asek bgn awal je kn. so niat balik ni beli ole2 jap then balik bilik untuk rehat.

balik bilik je, aku mana ade rest. dorg yg tdo. aku dok iron baju untuk party mlm ni. hahah. nmpk x excited dia kt situ ? haha. haha. pukul 3 siap2 kua p dewan. activiti pun jalan mcm biasa. latihan menari. haha. group aku pop yeahh yeahh. group mama ulik mayang, group ida kuda kepang and group mia bollywood. hee. aku malu nk menri dlm group aku sbb aku xreti sgt pop yeah yeah ni, tp aku excited ajar group mia menari, haha. mencurah2 idea aku. nk tuka group nnt xde baju kn. hahah.

tepat pukul 8pm acara penutup pn di mulakan. 1st group present, ulik mayang. haha. so funny ok. gelak2 aku tgk. smbil layan smbil makan. hhuhu. after ulik mayang my group team present. pop yeah yeahhh. hahha. ayah menari sgtsgt sporting and kelakar. hahaha. ahhaha. 3rd group ida and lastly bollywood group mia. sgtsgt sporting sume nya. xlupa jgk chicken dance for child. haha. haha. sumpah comel ok :) karoke xlupa ade jgk mlm tu. last year aku ngn mia buat muka selambeee je. tp tahun ni mai malu kucing lak kenapa pun xtahu laa. sume tnya 'ella xnk karoke ke ? cepat laa jgn malu' haha. haha. sbb kebanyakan nya sume online tgk bola kelantan vs atm. final mmg sume layan habes la kan. hhhahaa






settle sume nya untuk family day tahun ni. keseluruhan yg menang group ida. haa ! why why ? kenapa group pink boleh menang ? sume pertikaikan ! haha. patut eam blue or team oren o yg boleh menang. tp ade kesilapan kt situ. abaikan laa. yg penting aku dpt SENDUK NASI jeee. wkakakaka. lucky draw staff mama dpt hair dryer. niat mmg aku nk beli balik kl skli dpt. so boleh jimat duit, hehek.

ok, majlis pun da tutup. aku pun nk stop story. smbung story balik nnt ehh. part 3 :)
ok see u again reader, much LOVE ouhella =)